Учитель – це людина, на якій тримається реформа. Без нього будь-які зміни будуть неможливими. Щоб навчати по-новому, вчитель повинен отримати свободу дій – обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати. До вашої уваги навчально-методичні посібники, з якими можна ознайомитись у шкільній бібліотеці.
Олена Пометун "НУШ: Розвиток критичного мислення в учнів початкової школи": нав-метод. посіб. - К.:Видавничий дім "Освіта", 2020- 192
Посібник складається з 4-х частин. У першому розділі "Що треба знати для навчання критичного мислення" надається інформація щодо самого поняття "критичне мислення" і як його навчати. Другий розділ "Які є методи навчання критичного мислення у початковій школі" присвячен інструментарію вчителя який навчає критичного мислення. Методи описані з прикладами та ілюстраціями. У третьому розділі "Як навчати критичного мислення на уроці у початковій школі" описанно базову модель уроку, структуру, методику реалізаціїї кожної частини. У розділі четвертому "Приклади уроків з розвитку критичного мислення засобами різних предметів початкової школи" надається можливість відтворити пропоновані методи навчання у власному досвіді
Анжеліка Цимбалару "НУШ: Освітній простір учня початкової школи": навчально-методичний посібник - К.:Видавничий дім "Освіта", 2020- 160с.
Увага до освітнього простору учнів початкової школи зумовлена особливостями сучасного стану розвитку початкової освіти. У посібнику надається поняття "освітній простір" а також дидактичні базові, варіативні моделі освітнього простору в початковій школі. Розглядається модель освітнього простору у спеціалізованій школі а також з різновіковим складом учнів у класах з малою кількістю учнів.
Т. Бабко, О. Банах, А. Вознюк, Г. Коломієць, Л.Кудрик, О. Мельник "НУШ: організація взаємодії з батьками учнів початкової школи": навчально-методичний посібник - К.:Видавничий дім "Освіта", 2020- 208с.
Педагогіка партнерства - один із факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу. Основою педагогіки партнерства є демократичний спосіб співпраці між учителем, учнем і батьками, які обєднані спільними цілями і прагненнями. У посібнику розглядаються питання залучення батьків до побудови освітньої траєкторії учня.
Тетяна Котик "НУШ: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи": навчально-методичний посібник - Тернопіль, "Астон" 2020- 192с.
Посібник адресований вчителям, які наполегливо займаються самоосвітою. Надаються традиційні та нетрадиційні форми організації роботи на уроках та позаурочний час, методи та прийоми для формування уявлення про емоції й почуття, упевненості та позитивного самооцінювання , готовності до співпраці з іншими, навчання адекватного вираження почуттівта способів саморегуляції, виходу із складних ситуацій та зняття емоційної напруги. У посібнику висвітлено техніки убезпечення вчителів від емоційного вигорання.
Наталля Гущина "НУШ: Використання інформаційно-технологічних технологій у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти": навчально-методичний посібник - К.:Видавничий дім "Освіта", 2020- 112с.
У посібнику стисло й доступно схарактеризовано сучасне навчально-методичне забезпечення, яке допоже вчителю оволодіти теоретичними основами інновацій НУШ. Подані у посібнику матеріали, алгоритми роботи з сучасними онлайн-ресурсами, ідеї та рекомендації для їх використання в освітньому процесі допоможуть подолати проблеми в організації дистанційного навчання. Матеріали обєднано в сім маршрутів. Передбачені технічні зупинки, під час яких можна опанувати прості та небхідні прийоми роботи з різноманітними онлайн-сервісами або мобільними додатками.
І.Старагіна, В.Терещенко, А.Панченко "Розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання": навчально-методичний посібник - Харків, Соняшник, 2020- 176с.
Посібник висвітлює питання формування читацької компетентності учнів початкової школив умовах інтегрованого навчання. Надається зміст понять "читацька компетентність", "читацька грамотність", "читання з розумінням", пропонуються приклади практичних вправ, які допоможуть учителеві системно підтримувати учнів у їхньому становленні як компетентних читачів.
О. ФІдкевич, Н. Богданець ""НУШ: теорія і практика формування оцінювання у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти: навчально-методичний посібник- К. Генеза, 2020 - 96с.
Посібник покликаний допомогти вчителям опанувати теорію і практику формувального оцінювання, розкрити його роль у навчанні учнів 3-4 класів в умовах НУШ.
Людмила Масол ""Методика навчання інтегрованого курсу "Мистецтво" у 3-4 класах на засадах компетентнісного підходу: навчально-методичний посібник- К. Генеза, 2020 - 160с.
Посібник має на меті допомогти вчителям опанувати теорії інтеграції, яка є методологічним і дидактичним фундаментом методики викладання інтегрованого курсу "Мистецтво", а також лзнайомити з інноваційними освітніми технологіями
Т. Гільберг, С.Тарнавська, З.Хитра, Н.Павич "Методика навчання інтегрованого курсу "Я досліджую світ" у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу":навчально-методичний посібник - К. Генеза, 2020 - 240с.
Метою посібника є формування відповідних методичних компетенцій учителів - практиків викладання інтегрованого курсу, ураховуючи фізіологічні особливості дітей "цифрового покоління".
С.Скворцова, О.Онопрієнко "Методика навчання "Математики" у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах інтегрованого і компетентнісного підходів":навчально-методичний посібник - К. Генеза, 2020 - 240с.
У посібнику подано методику навчання учнів основних питань курсу математики. А також реалізовано науко-методичні напрацювання авторів, ураховано сучасні дослідження про псхофізичні особливості дітей "цифрового" покоління.
Оксана Карпюк "Методика навчання "англійської мови у 3-4 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу":навчально-методичний посібник - Тернопіль Астон, 2020 - 144с."
Посібник знайомить із зарубіжним досвідом та сучасними досягненнями в сфері методики навчання англійської мови 8-10 річних учнів, а також окреслює шляхи впровадження сучасних методичних розробок в українську шкільну практику. Надаються зразки завдань для учнів.
Оксана Карпюк "Методика навчання "англійської мови у1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу":навчально-методичний посібник - Тернопіль Астон, 2020 - 144с.
Посібник висвітлює теоретичні і практичні основи роботи з дітьми 6-7 років, особливості засвоєння іноземної мови з огляду психофізиологічного розвитку, знайомить із всесвітньо відомими концепціями психології дитячого розвитку та методики навчання англійської мови як іноземної. Розміщені цікаві ідеї та практичний матеріал. для використання у навчальному процесі.
Немає коментарів:
Дописати коментар