Педагогічні читання на тему: «Сучасні аспекти впровадження педагогічної спадщини Григорія Сковороди в практику роботи закладів освіти» проведені відповідно річного плану закладу та з нагоди 300 річчя видатного українського філософа, мислителя, поета Григорія Сковороди. В ході педчитань були розглянути наступні питання:
1. Григорій Сковорода - український філософ, просвітитель, поет, педагог. Над питанням працювали вчителі: Кирилюк К.В., Балинська О.В.
2. Григорій Сковорода і народна педагогіка. Підготовули: Кокіна А.В., Герасимчук Н.В., Проданюк А.А.
3.Деякі питання теорії навчання в спадщині Григорія Сковороди. Підготували: Шаманська О.І , Ладанюк М.В.
4. Григорій Сковорода про виховання і розвиток розумної ідеї "сродності". Підготував Пащенко Ю.О.
5. Ідея народності у педагогічних працях Григорія Сковороди. Підготували: Чуб І.В., Зелінська О.С., Горєлова О.М., Заика В.А., Поліщук О.В.
6. Формування особистості в педагогічній спадщині Григорія Сковороди. Підготували: Кіслова В.А., Тищук Л.І.
7. Педагогічна спадщина Григорія Сковороди як духовний дороговказ для закладів освіти. Підготувала Лук'янченко Т.Ю.
У педагогічних поглядах Сковороди, висвітлених доповідачами, віддзеркалилися основні напрями його прогресивної педагогіки: гуманізм, демократизм, висока моральність, любов до Батьківщини й українського народу. Головним педагогічним принципом Григорій Савич вважав виховання природних здібностей людини, проголошував ідею природного виховання. Великого значення надавав вихованню любові до праці, самодіяльності учнів, керівній ролі батьків і педагогів.
Головною педагогічною ідеєю Григорія Савича, що звучала у підготовлених виступах в контексті сучасності є наступність у навчанні та адаптація здобувачів освіти до нових умов освітнього процесу.
Немає коментарів:
Дописати коментар